מלאו פרטיכם ונציג מי עדן יחזור אליכם בהקדם עם מבצע אטרקטיבי
מתקני מים מינרלים
כשאנו צמאים ומחכים לרגע שבו תגיע לידינו ההזדמנות ללגום מים צוננים שירגיעו אותנו,וירעננו אותנו,
אנו נזכרים בצורך לשתות מים.
אבל מעבר לרווית הצימאון חשוב לזכור כי למים תפקידים רבים וחשובים: שמירה על עיכול תקין, סיוע
בירידה במשקל, סיוע בביצועים ספורטיביים ועוד.
לקטנו עבורכם את מיטב הטיפים בנושא שתיית מים.
קריאה מהנה !
אל תחכו לשתות רק כשצמאים, צמא הינו סימן של הגוף שהוא מיובש. קחו הפסקות שתיית מים מינרליים טבעיים במהלך היום
קבעו זמן מוגדר לשתייה- לדוגמה, בכל שעה עגולה, לפני ארוחה, השכם בבקר, התחילו וסיימו כל יום בכוס מים.
זמינות - בשעות העבודה, הציבו לפניכם על השולחן בקבוק מי עדן או מלאו כד מבר מי עדן. זמינות - ציידו את ילדכם בבקבוק מי עדן בכל יציאה מהבית לבי"ס/חוג, וקחו עימכם בקבוק מי עדן לעבודה ולנסיעה. זמינות - בבית, דאגו שהמים יהיו נגישים לכל בני המשפחה – הניחו בר מי עדן טבעיים או בקבוק מי עדן במקום גלוי וקל לגישה.
טעם המים - מים טעימים נצרכים בקלות ובכמות גדולה יותר ולכן דאגו להכניס הביתה בר של מים מינרליים טבעיים, ולהוציא את כל המשקאות הממותקים.
בזמן פעילות גופנית החזיקו בקרבתכם בקבוק מי עדן ספורט - מים מינרליים טבעיים קרים.
הפחיתו בבית את קניית השתייה המוגזת והממותקת, והחליפו אותה במים מינרליים טבעיים.
חינוך במשפחה- ילדים אוהבים הסברים – הסבירו לילדיכם עד כמה חשובים המים לבריאות גופנו.לא פחות חשוב - דוגמה אישית – ההורים הם סוכני השינוי הגדולים ביותר: כאשר הילדים רואים שההורים שותים רק מים, גם הם נוהגים כך.
עודד/י את ילדך לשתות מים במקום משקאות קלים עשירים בסוכר ובקפאין.
ההמלצות לשתייה מספקת נותנות סדר גודל של כמויות השתייה הנכונות. הצריכה המדויקת היא אישית
ומשתנה גם מיום ליום, מעונה לעונה ובמצבים שונים.
לכן, חשוב שכל אדם וילד יקשיב לצרכי הגוף שלו:
צבע השתן הוא המדד היעיל ביותר לבדוק האם אנו מיובשים, צבע שקוף – מעולה- שתינו מספיק , צבע
צהוב כהה-גרוע- אנחנו מיובשים.