הסוד של שחקני הכדורגל - הקשר שבין שתיית מים לביצועים

חדשות מי עדן

מאת מערכת מי עדן | תאריך פרסום: 17/02/2022

אם אתם משחקים כדורגל, אז אתם וודאי יודעים ששחקן כדורגל צריך לשתות הרבה מים כדי לשמור על כושר גופני טוב. רגע לפני שאתם יוצאים לשחק עם החברים, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להיות טובים יותר על המגרש, להבקיע שערים, ולשחק אותה על המגרש....

המים שאנחנו שותים משפיעים על הביצועים שלנו. הם עוזרים לנו לשמור על כושר וחשובים בכל הגילאים. כל השחקנים הטובים ביותר בארץ ובעולם שותים מים, וגם אתם צריכים לעשות את זה.

מי שצופה לעיתים קרובות במשחקי כדורגל רואה שיש לפעמים הפסקות שתייה. אלו הפסקות שהשופט עושה כדי לתת לשחקנים זמן לשתות מים. כדאי גם לכם לערוך הפסקות כאלה כי מיד אחריהן תרגישו רעננים יותר.

טיפים למשמעת מים – בעיטה מדויקת "לחיבורים".....

ראשית כנראה שתרוצו עוד הרבה כדי להיות טובים כמו השחקנים הגדולים בעולם, בדרך הארוכה שמחכה לכם רצוי לאמץ משמעת מים ולשמור על הגוף שלכם ולהצליח על המגרש.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להשיג את המטרה:

- שתו הרבה מים לפני, בזמן ואחרי המשחק. מים מינרליים מכילים מגנזיום ואשלגן ששומרים על בריאות השרירים ועל יכולת ההשתקמות שלהם לאחר פעילות פיזית.

- שימו ליד כל שער בקבוק של מים קרים

- אל תחכו להרגיש צמא והחליטו יחד עם החברים מתי מפסיקים הכל כדי לשתות עוד קצת

- שתו מים בטמפרטורה המועדפת עליכם ותרגישו חזקים יותר

- משחקים בקבוצה או משתתפים בחוג כדורגל? אל תתביישו לבקש מהמאמן הפסקת מים

למה לא כדאי לשתות משקאות מוגזים?

טיפ לא פחות חשוב הוא לא לשתות משקאות מוגזים במהלך המשחק. רוצים להיות הכי בולטים בקבוצה? זכרו שכל שחקן כדורגל מקצוען נדרש לבצע ויתורים מסוימים. משקאות מוגזים "מנפחים" לכם את הקיבה והם לא מאפשרים שתייה מספקת של מים. בנוסף, הם לא מחליפים את הנוזלים הנדרשים לגוף כדי להמשיך ולהבקיע שערים.

מבחינת כמויות שתייה, ביום של משחק כדאי לכם לשתות לפחות 10-15 כוסות מים. התייעצו עם ההורים וקחו בחשבון את סוג האימון, הטמפרטורה בחוץ ואחוזי הלחות. אם אתם יוצאים לשחק בימים חמים במיוחד, עשו זאת עם כובע וערכו את ההפסקות בצל.

בקיצור, מים הם הדלק שלכם למשחק כדורגל מוצלח ולכן אסור לוותר עליהם. חוץ מזה, שתיית מים היא גם אחד הדברים שמשותפים לכם ולכל השחקנים הכי טובים בעולם! אז קדימה, עלו למגרש ושחקו אותה בגדול!

 

 


אודות הכותב - מערך הכותבים של מי עדן

כחלוצת חברות המים המינרליים בישראל, מי עדן גאה לזקוף לזכותה את פיתוח והובלת תרבות צריכת המים המינרליים בישראל, מתוך אמונה כי שתיית מים מינרליים טבעיים היא הבסיס לדרך חיים בריאה ונכונה. מאז שנת 1998 ועד היום מי עדן מספקת ללקוחותיה מים מינרליים טבעיים בכל זמן ובכל מקום, שירות מנצח ומוצרים משלימים נוספים. רוצים לדעת עלינו עוד? היכנסו וקראו

הכתבות האחרונות שלנו