בר מים מומלץ - 6 כללי ברזל לבחירת בר מים

חדשות מי עדן

מאת מערכת מי עדן | תאריך פרסום: 21/06/2022

החלטתם לרכוש בר מים לבית? ובכן, אתם עומדים בפני החלטה חשובה ולא פשוטה. בשוק המים הישראלי יש היצע עצום של מכשירים, בשלל עיצובים וגדלים, לכן הבחירה עשויה להיות מבלבלת. גם חיפוש פשוט בגוגל לא בהכרח יענה על השאלה, לכן אנחנו פה בכדי לעזור לכם לקבל החלטה נכונה ומשתלמת.

 

האם באמת צריך לקנות בר מים?

אם עדיין לא הכנסתם בר מים לבית, ודאי תהיתם האם זו קנייה הכרחית ומה היתרונות של בר מים לבית. הרי, במשרד הבריאות טוענים לאורך השנים כי מי הברז בישראל ראויים לשתייה ואיכותם גבוהה.

אחת הסיבות לפופולריות של ברי המים בישראל היא הבעיה הקשה בצנרת המים הישנה ומלאת החלודה, לכלוך וזיהומים במבני המגורים. בנוסף מי הברז  מגיעים כיום בעיקר ממתקני ההתפלה, לכן איכותם נמוכה בהשוואה לאיכות המים המינרליים שמקורם במי מעיינות. בבדיקות איכות המים המותפלים נמצא כי בעקבות תהליך ההתפלה אין בהם מינרלים חשובים כמו מגנזיום והם רווי כלור.

אם נרצה ללכת על בטוח ולרכוש בר מים מומלץ, כזה שבאמת מתאים עבורנו - מומלץ לענות על השאלות הבאות ורק אז לקבל החלטה:

  •  מה חשוב לנו בבר המים? איזה גודל ועיצוב מתאימים לנו?
  • מהי כמות מי השתייה שאנחנו ובני הבית צורכים ביום?
  • >  האם ישנן תכונות מיוחדות שלא נוכל לוותר עליהן, לדוגמה: תאורה לילה, מקשים גדולים, מסך מגע צבעוני, מתקן שומר שבת וכו'?
  •  איפה נתקין את בר המים בבית?
  •  האם יש לנו ילדים קטנים בבית?
  •  כמה עולה התחזוקה השוטפת של המכשיר?
  •  האם בר המים עומד בכל התקנים המחייבים?

כעת, לאחר שהבנו כי בר המים יספק עבורנו מים טריים, איכותיים, צלולים ונטולי כלור וריח לא נעים, הגיע הזמן שנדע איזה בר מים מומלץ כיום לצרכנים שאנחנו, כללי הברזל הבאים יעזרו לנו לבחור נכון את מכשיר המים אותו נבחר להכניס אל ביתנו.

 

כללי הברזל לקניית בר מים מומלץ:

1. איכות המים – בר מים מומלץ מבטיח עבורנו זרם בלתי פוסק של מים מינרליים המגיעים לביתנו ממאגר הנמצא עמוק מתחת לקרקע באזור דרום רמת הגולן. המים המינרליים עוברים בקרת איכות קפדנית מהשאיבה ועד הגעתם לביתנו, כל התהליך נעשה ללא מגע יד אדם. הרכב המים המינרליים הוא קבוע ומכיל שילוב של מינרלים, לעומת מי ברז מסוננים שההרכב שלהם אינו קבוע ובקרת האיכות מסתיימת מרגע שהם מגיעים לצנרת הביתית.

2. טעם המים – על טעם וריח אין להתווכח, אך ללא ספק מים מינרליים הם הטעימים ביותר מאחר ואין בהם תוספת כלור והם נטולי טעמי לוואי – תכונות המאפיינות את המים של ברי המים המסוננים המכילים כלור ובדרך כלל גם טעם לוואי.

3. חוויית המשתמש –בר המים הנבחר עתיד לשרת אותנו לאורך זמן, לכן לעולם לא נתפשר על חווית השימוש. נבחרת ברי המים של מי עדן מבטיחה עבורנו חוויה ייחודית, מותאמת ומרגשת בכל מזיגת מים:

כפתורים איכותיים המונגשים לנוחיות מרבית.

מזיגת כוס מים מדודה ללא צורך בהחזקת כפתור ממושכת - מה שמשחרר אותנו לעסוק בחופשיות במטלות נוספות (כי אנחנו יודעים כמה זה חשוב במטבח או עם ילדים)

ישנם ברי מים המאפשרים גם מזיגת מים מותאמת לבקבוק, קנקן ואפילו סיר – כך נוכל לשפר אפילו את טעמי הבישול שלנו בקלות.

4. גודל ואיכות המכשיר – לפני שנזמין דגם כזה או אחר עלינו להחליט היכן למקמו, ישנם ברי מים בגדלים שונים, חלקם רצפתיים וחלקם קומפקטיים ומותאמים לשיש ו/או למטבחים קטנים. כל בר מים מעוצב לפי צורך אחר. אם במטבח שלכם המקום על שיש מוגבל, בר מים רצפתי אלגנטי וצר יכול לתת פתרון מושלם. ומצד שני, אם יש לכם ילדים קטנים, תוכלו להרגיש בטוחים יותר עם בר מים שולחני וקומפקטי.

5. עיצוב מדליק – בר המים ילווה אותנו זמן רב, לכן נבחר במכשיר מעוצב במראה מלוטש ומתוחכם שישדרג ויקפיץ את עיצוב המטבח שלנו. ברי המים שלנו מגיעים במגוון צורות וצבעים, כך שתוכלו למצוא את הבר שיקלע לטעם שלכם.

6. בטיחות וויסות הטמפרטורה – האם המכשיר הנבחר מגיע עם מנגנון לוויסות טמפרטורת מים? שימו לב לבחור בדגם המאפשר לווסת בקלות את טמפרטורות המים הקרים והחמים. אם אנחנו אוהבים את הקפה שלנו רותח ויש ילדים בבית, חשוב מאוד לא לשכוח לבדוק האם הבר מגיע עם מנגנון הגנת ילדים.

 

איזה בר מים מומלץ עבורנו בשנת 2022?

עכשיו ללא ספק החלטנו להזמין מתקן מים מומלץ לבית או למשרד וכל שנותר לנו הוא להחליט האם נעדיף בר מעוצב המספק עבורנו מים מינרליים כמו במי עדן, או שנסתפק במים מסוננים? בהזדמנות זו חשוב לנו שתדעו כי ברי המים של מי עדן מועדפים על הצרכנים והצרכניות לא רק בזכות איכותם הגבוהה, העיצובים המקוריים והמותאמים לכל חלל ומגוון הבחירה הרחב, אלא גם ובעיקר בגלל המים המינרליים האיכותיים והבריאים הייחודיים רק לנו.

הכירו את נבחרת ברי המים המומלצים של מי עדן שתוכלו להזמין אל ביתכם:

מיני בר מים (EDEN TOUCH) - בר מים בעיצוב אלגנטי ומתקדם המאפשר נוחות שימוש מירבית. מסך טאץ' נוח ואפשרות להגדרת טמפרטורת המים.

בר מים טאץ'

מתקן מים שולחני (EDEN DIGITAL) - מתקן מתקדם ודיגיטלי בעיצוב חדשני, מתאים לכל מטבח, נוח לתפעול ומאפשר מים קרים, חמים או רותחים בלחיצה פשוטה.

מיני בר מים - EDEN DIGITAL

בר מים קלאסי (EDEN CLASSIC) - בר מים חכם בעיצוב קלאסי שכולם אוהבים, ניתן למזוג מים קרים או חמים בקלות, מגיע עם מנגנון בטיחות לילדים.

בר מים קלאסי - EDEN CLASSIC

בר מים עומד (EDEN STORM) - בר מים מומלץ המגיע בעיצוב מתוחכם ומקורי המסתיר את כד המים המינרליים, עם טעינת כד (קטן או גדול) פשוטה בתחתית.

בר מים מעוצב - EDEN STORM

בר מים רצפתי (EDEN SLIM) - הפתרון המושלם למטבחונים ולמטבחים קטנים, בר המים מציע עיצוב מרהיב, מנגנון בטיחות לילדים, תאורת לילה ומתקן כוסות מובנה.

בר מים אלגנטי - EDEN SLIM

 

 


 

אודות הכותב - מערך הכותבים של מי עדן

כחלוצת חברות המים המינרליים בישראל, מי עדן גאה לזקוף לזכותה את פיתוח והובלת תרבות צריכת המים המינרליים בישראל, מתוך אמונה כי שתיית מים מינרליים טבעיים היא הבסיס לדרך חיים בריאה ונכונה. מאז שנת 1998 ועד היום מי עדן מספקת ללקוחותיה מים מינרליים טבעיים בכל זמן ובכל מקום, שירות מנצח ומוצרים משלימים נוספים. רוצים לדעת עלינו עוד? היכנסו וקראו

הכתבות האחרונות שלנו