מים עם מגנזיום - הסוד הקטן שישמור לכם על הלב

בריאות הגוף והנפש

מאת מערכת מי עדן | תאריך פרסום: 11/11/2021

הוא חיוני לבריאות השריר החשוב ביותר בגוף שלנו, רובנו שמענו עליו, אבל לא בהכרח ייחסנו לו חשיבות – אז קבלו מאתנו טיפ קטן שישמור לכם על הלב: צרכו מידי יום את המינרלים החיוניים ללב שלכם , אחד מהם הוא המגנזיום וגם 5 דברים שחשוב שתכירו על המגנזיום.

המגנזיום הוא מינרל הנחוץ לתפקוד הגוף, ובמיוחד לפעילותם התקינה של מערכות הלב וכלי הדם ושמירה על קצב לב יציב. חוסר במגנזיום בגופנו יכול להוביל להפרעות בקצב הלב ולאוטם שריר הלב.

כמות המגנזיום המומלצת לצריכה יומית בקרב גברים בין גילי 14-70 עומד על למעלה מ-400 מ"ג ליממה. בקרב נשים בטווח גילים זהה צריכת המגנזיום המומלצת ליום עומדת על למעלה מ-300 מ"ג ליום.

מים עם מגנזיום 

אחד מהמקורות החשובים לצריכת מגנזיום הוא מי השתיה שלנו. בשל מחסור במי שתיה מתוקים, לפי ההערכה כ-70% ממי השתיה בישראל הם מים מותפלים. העלייה בהתפלת המים הובילה עם הזמן לירידה בריכוזי המגנזיום במים הזמינים לשתיה. מתקני ההתפלה בישראל פועלים בשיטת 'אוסמוזה הפוכה', דבר המותיר במים ריכוז אפסי של מינרלים. לעומת זאת ריכוז המגנזיום במקורות המים הטבעיים בישראל הינו גבוה מאד, ונע בין 20-30 מ"ג לליטר.

מי הבקבוקים של מי עדן נשאבים ממקורות מי תהום עם ריכוזי מגנזיום גבוהים מה שיכול לסייע למי ששותה מהם למלא את צריכת המגנזיום המומלצת ליום. בנוסף המים המינרלים של מי עדן מכילים את הרכב המינרלי המאוזן והייחודי שכולל מגנזיום, סידן ואשלגן  וכך זוכים לטעמם הנפלא והאהוב.

טרנד הבריאות צובר תאוצה

בשנים האחרונות, כשטרנד הבריאות צובר תאוצה, מגיעה גם ההכרה כי שתיה ממותקת ומוגזת אינה טובה לנו ולמערכות הגוף שלנו. יחד עם זאת מגיעה ההבנה כי צריכת כשני ליטרים של מים ביום מסייעת בחילוף חומרים, בשמירה על עור הפנים ובתחושת השובע לאורך היום ובכך למעשה נמנעים מאכילת מאכלים עתירי שומן וקלוריות. אם כך ניתן להסיק כי מים מינרליים בריאים יותר לנו שכן הם מכילים את המינרלים הנצרכים לתפקוד מערכות גופנו ועם ההכרה כי שתיית מים מרובה מסייעת לכל כך הרבה תהליכים פיזיולוגים, הרי שניתן לומר בביטחון כי צריכת מים מינרלים עם מגנזיום בכמות המומלצת ליום בריאה לנו ותשמור על גופנו ועל לבנו לאורך שנים והרי ידוע שלגוף אין חלקי חילוף והגיע הזמן שנשים לב לכך.

5 דברים שכדאי שתדעו על מגנזיום:

- מגנזיום הוא מינרל חיוני השומר על פעילותן התקינה של מערכות הגוף.
- מגנזיום ניתן לצרוך דרך תזונה – ירקות ירוקים, אגוזים, קטניות ועוד.
- לאנשים הנמצאים בסיכון למחלות לב כגון אירוע לב או בעיות בכלי הדם מומלץ לצרוך תזונה עשירה במגנזיום.
- תופעה המעידה על חוסר במגנזיום: התכווצויות בלתי רצוניות של שרירי הרגליים בלילה או במהלך פעילות ספורטיבית.
- מים מינרליים של מי עדן מכילים הרכב מינרלי מאוזן הכולל מגנזיום ומינרלים נוספים. בליטר אחד של מי עדן יש 22 מ"ג מגנזיום.


אודות הכותב - מערך הכותבים של מי עדן

כחלוצת חברות המים המינרליים בישראל, מי עדן גאה לזקוף לזכותה את פיתוח והובלת תרבות צריכת המים המינרליים בישראל, מתוך אמונה כי שתיית מים מינרליים טבעיים היא הבסיס לדרך חיים בריאה ונכונה. מאז שנת 1998 ועד היום מי עדן מספקת ללקוחותיה מים מינרליים טבעיים בכל זמן ובכל מקום, שירות מנצח ומוצרים משלימים נוספים. רוצים לדעת עלינו עוד? היכנסו וקראו

הכתבות האחרונות שלנו