מחפשים בר מים מומלץ? הכירו את הנבחרת של מי עדן

חדשות מי עדן

מאת: מערכת מי עדן | תאריך פרסום: 21/06/2023

המים הינם מרכיב בסיסי החיוני לתפקוד גופנו, הם ממלאים תפקיד חיוני בשמירה על הבריאות הכללית שלנו ולכן ישנה חשיבות עצומה לשתיית מים במידה הנכונה. המים מסייעים לגופינו בעיכול, ספיגה והובלה של חומרים מזינים ואף בוויסות טמפרטורת הגוף. בנוסף, כאשר אנחנו שומרים על שתייה מרובה, אנו מקדמים עור בריא, משמנים את המפרקים ומשפרים את התפקוד הקוגניטיבי של מוחנו.

על מנת לשתות מים במידה מספקת, חשוב מאוד להתאים את מתקן השתייה עבורכם. לכן יצרנו ועיצבנו מספר מתקני שתייה מעולים שיתאימו לכל אחד ואחת מכם וזאת מתוך מחשבה שהם עשויים לעשות את ההבדל והשינוי הגדול עבור כולנו בצריכת המים היומיומית.

הנבחרת של מי עדן

נבחרת ברי המים המרשימים והמתקדמים, מציגה עיצוב יוצא דופן אשר ישתלב היטב עם החלל בו תבחרו למקם אותם. כל בר יכניס לחלל סטייל ייחודי עם חווית שימוש נוחה ונעימה. בין מגוון האופציות, ישנו גם בר מים המאפשר אזור נסתר לכד, מה שמייצר קוו עיצובי נקי ומודרני.

מיני בר מים טאצ' - מיני בר המשלב עיצוב אלגנטי לצד פרקטיות מופלאה. מדובר בבר מים מתקדם המגיע עם מסך טאצ' מרשים, תכניות הפעלה המספקות נוחות גבוהה ואפקטיבית לצד, מידות קומפקטיות המאפשרות להציבו בכל מקום או חלל שתבחרו, כך שתוכלו להנות בקלות ממים מינרליים איכותיים ובריאים בבית או במשרד.

בר מים קלאסי – בר מים חכם, אך לא מתחכם, שומר על הסטנדרט הקלאסי שלנו שמוכיח את עצמו לא מעט שנים. וכל זאת עם עיצוב נקי ומינימליסטי.

בר מים אלגנטי – העיצוב הצר של מכשיר המים הזה יאפשר לכם התאמה מושלמת לחללים צרים במיוחד. בר מים רצפתי עם עיצוב אלגנטי, תאורת לילה ומתקן כוסות מובנה.

בר מים מעוצב עם כד נסתר – בר מים עומד, שסטייל הוא שמו השני. בעל עיצוב ארגונומי עם נוחות מזיגה מרבית, טעינת כדים פשוטה בתא כדים נסתר השומר על קווי עיצוב מינימליסטים במיוחד.

בנוסף, אנחנו יודעים שלכל אחד ואחת מכם קצב שתיה שונה, לכן תוכלו לבחור ולהזמין עד דלת ביתכם, כדי מים קטנים או גדולים:

   >  כד מים קטן בנפח 11 ליטר - מאפשר נשיאה קלה, אינו תופס הרבה מקום ואף משתלב בקלות בעיצוב החלל שלכם.

   >  כד מים גדול בנפח 18.9 ליטר - מתאים למשפחות, חללי עבודה וכד' ומאפשר לכם להנות ממים מינרליים איכותיים הזמינים בכל עת.

טיפים לבחירת בר נכון

הבחירה בבר המים הנכון עבורכם, חשובה מאוד ע"מ להבטיח נגישות וקלות בדרך לשתיית מים מינרליים מרובה. המומחים של מי עדן כאן עבורכם בכדי לתת לכם מס' טיפים שיסייעו לכם בבחירת בר מים מומלץ שיתאים בדיוק לצרכים שלכם. ראשית יש לבחור את המכשיר המתאים במידותיו אל החלל בו אתם מעוניינים להציבו. שנית, יש לבחור את בר המים המתאים במאפייניו לצורך שלכם מהמכשיר, הן מבחינת הפרקטיות, ההפעלה והנוחות, והן מבחינת העיצוב, המיקום והחיבור שלו למרקם העיצובי בבית ובמשרד.

עיצוב והתאמה לחלל המטבח

בחירת בר מים הינה פעולה המצריכה לקיחת מספר אלמנטים בחשבון. מכיוון שמדובר במוצר בולט הנמצא לרוב במטבח, חשוב להתחשב גם בקו העיצוב הכולל של הבית. מי עדן מציגה מבחר ברי מים המגיעים אליכם במגוון צבעים ועיצובים ייחודיים, מה שמאפשר לנו לבצע התאמה נכונה שתתיישר עם הקו העיצובי של המטבח.

התאמה ובטיחות לילדים

חשוב מאד להתחשב בבני הבית, בבחירת הבר ובמיקום שלו בחלל הבית. במידה וישנם ילדים, ישנה חשיבות עליונה בבחירת בר בעל מנגנון בטיחות ילדים המאפשר נעילת מקשים מפני שימוש במים רותחים העלולים להוות עבורם סכנה. כמו כן, לטובת נוחיות השימוש של ילדיכם רצוי לבחור בבר מים רצפתי אשר יאפשר עבורם גישה ושימוש קל ונוח.

נוחות וקדמה טכנולוגית

בר מים איכותי מציע מגוון יתרונות אפקטיביים שיכולים לשפר את איכות חייכם. ראשית, בר המים מאפשר גישה קלה ונוחה אל מי שתייה בריאים ומרעננים. במקום להסתמך על מי ברז או על בקבוקים, ניתן ליהנות מאספקה רציפה של מים המלאים במינרלים איכותיים ובריאים. ברי המים המתקדמים מגיעים עם תכונות חכמות: מסך טאצ' מלא, מנגנון בטיחות ילדים מתקדם, מגוון טמפ' המותאמות לכל צורך, תאורת לד נעימה המאפשרת גישה נוחה ובטוחה בשעות הלילה ועוד מגוון מאפיינים ואפשרויות המנגישים איכות חיים וחוויית שימוש גבוהה.

מי עדן - הכי טוב שיש

מי עדן הינה חלוצת המים המינרליים בשוק המים הישראלי, במשך שנים רבות אנו מציעים מגוון עצום של אפשרויות צריכת מים עם החידושים המתקדמים ביותר בשוק ופועלים תמיד על מנת לשפר ולהשתפר. בנוסף למתקני המים, אנו מציעים כיום גם מגוון רחב של מוצרי שתייה משלימים כמו: בקבוקי מים, מכונות קפה, קפסולות ועוד. הצטרפו אלינו עוד היום ותהנו מחוויית שירות מנצחת וממגוון מסלולי צריכת המים המותאמים לשתייה בקצב שלכם.

 


אודות הכותב - מערך הכותבים של מי עדן

כחלוצת חברות המים המינרליים בישראל, מי עדן גאה לזקוף לזכותה את פיתוח והובלת תרבות צריכת המים המינרליים בישראל, מתוך אמונה כי שתיית מים מינרליים טבעיים היא הבסיס לדרך חיים בריאה ונכונה. מאז שנת 1998 ועד היום מי עדן מספקת ללקוחותיה מים מינרליים טבעיים בכל זמן ובכל מקום, שירות מנצח ומוצרים משלימים נוספים. רוצים לדעת עלינו עוד? היכנסו וקראו