מיני בר מים - מה הם היתרונות במתקן מים קומפקטי?

חדשות מי עדן

מאת מערכת מי עדן | תאריך פרסום: 30/01/2023

אנשים רבים מעדיפים לעשות שימוש במיני בר מים על פני אפשרויות אחרות. בישראל ישנו שימוש נפוץ במיוחד במקני המים, ניתן לראות אותם כמעט בכל מקום- בבתים, במשרדים, בקופות החולים, בתי הספר והגנים. הסיבה העיקרית לכך היא זמינות, באמצעות מיני בר ניתן לקבל מים קרים וחמים באופן מידי.

סיבה נוספת היא טיהור המים, מי הברז מלאים אבנית, וישנם מקרים בהם המים לא בטוחים מספיק לשתייה. נכון גם קניית בקבוקי מים תספק פתרון לבעיה זו, אך רבים מעדיפים שלא לסחוב אותם, ולהנות מהנוחות שיש בהחזקת מתקן מים ביתי.

מיני בר מים הוא מתקן מים חשמלי קטן, המספק מים אשר עוברים תהליך סינון וטיהור, ובכך הופכים להיות בטוחים לשתייה. מתקן זה מיועד להנחה על השיש או על כל משטח אחר, ומאפשר לקבל מים בטמפרטורות שונות, באמצעות גוף קירור וגוף חימום, אשר פועלים רק בעת הצורך, דבר שהופך את מתקן המים לחסכוני באנרגיה.

היתרונות בשימוש בבר מים

ריכזנו עבורכם כמה מהיתרונות שיש בשימוש בבר מים, על מנת שתוכלו להבין מדוע השימוש בו כל כך נפוץ.

מי ברז ביחס למים מטוהרים - על אף שמי הברז בישראל נחשבים בטוחים לשתייה ביחס למדינות רבות אחרות, מדובר במים אשר עשירים באבנית, הפוגעת בטעמם של מי השתייה. ישנם אזורים בהם לעיתים המים אינם בטוחים, עקב זיהומים במקורות המים או באחת מהנקודות בהן עוברים מי השתייה בדרך, עד להגעתם אל ברז המים הביתי שלנו. בקרת האיכות של מים מינרליים במי עדן מאפשרת להנות באופן קבוע ממים מינרליים, נקיים ומסוננים, מבלי לחשוש.

שימוש במתקן מים מפחית זיהום סביבתי  - שימוש בבר מים מקטין את השימוש בבקבוקי מים עשויים פלסטיק, וכתוצאה מכך מפחית גם את הזיהום הסביבתי.

זמינות - באמצעות בר מתן מים ניתן להנות ממים זמנים בכל רגע נתון. מדובר במתקן קטן, המונח באזור נגיש ומספק מים בהתאם לטמפרטורה הרצויה.

מתקן מים חסכוני באנרגיה - כאמור מרבית מתקני המים חסכוניים באנרגיה, מאחר וקיימים בהם גופי חימום וקירור, אשר מופעלים רק בעת הצורך וכבים כאשר המים מגיעים לטמפרטורה הרצויה.

שימוש קל ונוח - בשונה מבקבוקי המים שאותם צריכים לקנות באופן יזום בחנויות השונות, ולהרים את משקלם הכבד, מים המסופקים באמצעות בר מים, אינם דורשים מאמץ כלל.

מיני בר מים של מי עדן הוא מתקן מים שולחני, המאפשר התקנה קלה על גבי השיש, כך שגובהו מותאם ונוח לשימוש. באמצעותו תוכלו להנות ממים בטמפרטורות שונות: מים קרים, מים חמים, ולאלו מכם שאוהבים להתפנק בקפה חם במיוחד- מים אקסטרה חמים! כל זאת על ידי לחיצת כפתור בפאנל הדיגיטלי של המכשיר. זהו מתקן קטן שלא תופס מקום רב, בעיצוב חדשני ופונקציונאלי, שיתאים לכל מטבח.


אודות הכותב - מערך הכותבים של מי עדן

כחלוצת חברות המים המינרליים בישראל, מי עדן גאה לזקוף לזכותה את פיתוח והובלת תרבות צריכת המים המינרליים בישראל, מתוך אמונה כי שתיית מים מינרליים טבעיים היא הבסיס לדרך חיים בריאה ונכונה. מאז שנת 1998 ועד היום מי עדן מספקת ללקוחותיה מים מינרליים טבעיים בכל זמן ובכל מקום, שירות מנצח ומוצרים משלימים נוספים. רוצים לדעת עלינו עוד? היכנסו וקראו

הכתבות האחרונות שלנו