תזכורת מים - 4 אפליקציות שיזכירו לכם לשתות מים כל היום

בריאות הגוף והנפש

מאת מערכת מי עדן | תאריך פרסום: 26/01/2023

כידוע שתיית מים חשובה ביותר לתפקוד הגוף ולשמירה על אורך חיים בריא, הבעיה היא שלא תמיד אנחנו מצליחים לזכור לשתות. נכון מדובר בפעולה פשוטה וחיונית אבל משום מה רבים נוטים לדלג עליה. מחסור בשתיית מים עלול לגרום לבעיות רבות, ולכן חשוב להקפיד על שתיית מים בכמות מספקת. לעיתים גם במקרים בהם קיימת מודעות, יש צורך בתזכורת שתסייע בכך.

ישנם כמה פעולות שניתן לעשות על מנת לשמור על שתיית מים מרובה: התקנת בר מים מינרליים, קניית בקבוקי מים אישיים, בקבוקי מים קטנים לילדים וכד'. אך מה עושים כשממש רוצים אבל פשוט לא מצליחים? ישנם כלים נוספים שאולי לא חשבתם עליהם, שיכולים לעשות את כל ההבדל. ישנן בשוק מגוון אפליקציות שתוכלו להתקין על הסמארטפון שלכם, שכל מטרתן לתת לכם תזכורת מים.

אתם בטח שואלים את עצמכם למה צריך אפליקציה בשביל זה, הרי תזכורת ניתן להגדיר גם בטלפון הנייד. טכנולוגיה בתחום שתיית המים לרוב תהיה מורכבת יותר מסתם תזכורת, אפליקציות שונות מאפשרות לנו לעקוב אחר צריכת המים שלנו ומלמדות אותנו על הרגלי השתיה שלנו, כמה מים צריך לשתות ומתי מומלץ לעשות זאת. ערכנו בשבילכם רשימה של כמה אפליקציות שימושיות שיסייעו לכם בכך:

Watercat - מדובר באפליקציה המאפשרת הגדרה של מרווחי זמן קבועים לצורך שתייה, תוך חישוב כמות המים המתאימה למשתמש. נוסף על כך האפליקציה מעודדת את המשתמשים באמצעות מחמאות לאחר כל שתיית מים.

Water Drink Reminder - אפליקציה המאפשרת לעקוב אחר הרגלי השתייה, ולקבל מידע אודות ההרגלים האלו בצורת תרשים. כמו כן תזכורת מים, הגדרה של התחלה וסיום כל תזכורת ובחירה של גדלים שונים של כוסות מים, ביחידות מידה שונות. דבר מגניב נוסף הוא שבאמצעות האפליקציה תוכלו לקבל גם טיפים לשיפור הרגלי השתייה שלכם.

Hydrillo - אפליקציה פשוטה, למי שלא מעוניין להעמיק בנתונים ורק רוצה לקבל שירות בסיסי של תזכורת לשתיית מים ומעקב אחר הרגלי השתיה.

Aqualert - זוהי אפליקציה מורכבת יותר, הכוללת פיצ'רים רבים. תוכלו לחשב באמצעותה את צריכת המים החיונית עבורכם, בהתאם למאפיינים שונים כמו: גובה, משקל וגיל. כאשר תגיעו לצריכה הרצויה או תחרגו ממנה תקבלו התראה. נוסף על כך תוכלו לעקוב אחר היסטוריית הצריכה שלכם וכך להבחין האם חל שיפור בהרגלי השתייה שלכם.

אז כמה מים צריך לשתות בכל יום?

בעבר חשבו שצריכת המים המומלצת הינה 8 כוסות ביום. כיום ישנה מודעות לכך שצריכת מים מומלצת משתנה בהתאם למגדר, גיל ומיימדים. כמו כן ישנם גורמים נוספים שעשויים להשפיע על הכמות המים המומלצת כמו: מידת הפעילות הגופנית ורמת ההזעה, המושפעת גם ממזג האוויר.

על מנת לפשט את הדברים ולעודד שתיה, מומחים הגדירו כמות יומית מומלצת עבור גברים ונשים, כאשר הכמות המומלצת לגברים היא 3 ליטר ביום, שהם כ-13 כוסות מים, ולנשים 2.2 ליטר שהם 9 כוסות מים. אם תרצו לערוך חישוב מדויק יותר בהתאם למשקל גופכם, הכמות היומית המומלצת היא 30 מ"ל לכל קילוגרם.

לדוגמא: הצריכה היומית המומלצת לאדם במשקל 60 קילו היא 7.5 כוסות מים. (כוס מים = 240 מ"ל)

שתיה של מים מינרליים חיונית בשמירה על הבריאות, ומסייעת לפעילות תקינה של הגוף. באמצעות שתיית מים מינרלים תוכלו לשפר את רמת הערנות והאנרגיה שלכם וגם לשמור על המשקל ועל מראה העור.

 


אודות הכותב - מערך הכותבים של מי עדן

כחלוצת חברות המים המינרליים בישראל, מי עדן גאה לזקוף לזכותה את פיתוח והובלת תרבות צריכת המים המינרליים בישראל, מתוך אמונה כי שתיית מים מינרליים טבעיים היא הבסיס לדרך חיים בריאה ונכונה. מאז שנת 1998 ועד היום מי עדן מספקת ללקוחותיה מים מינרליים טבעיים בכל זמן ובכל מקום, שירות מנצח ומוצרים משלימים נוספים. רוצים לדעת עלינו עוד? היכנסו וקראו

הכתבות האחרונות שלנו