אלקטרוליטים ומים מינרלים

בריאות הגוף והנפש

מאת: מערכת מי עדן | תאריך פרסום: 19/06/2023

כפי שכולנו בוודאי יודעים, מים הם חלק בלתי נפרד בחיינו, יש להם השפעה על כל אחת מהמערכות השונות בגופנו. מים הם למעשה הדלק בגוף שלנו, הם אחראיים על תקינות תהליך העיכול, האופן שבו המזון ייספג בגופנו, תפקוד תקין של המוח והלב. בנוסף, משפיעים על מחזור הדם, תפקוד הכליות, פעילות מערכת השלד והשרירים ועוד מערכות רבות אשר משפיעות על אורח החיים ועל הקצב בו נתקדם ונמשיך להתפתח.

ישנו הבדל מהותי בין מי ברז לבין מים מינרליים. המינרליים במים חיוניים למערכות הגוף השונות ולתפקוד שלהן. ישנם מגוון רחב של מינרליים טבעיים אשר חיוניים לתפקוד היומיומי בין אם אתם נמצאים בזמן מנוחה, פעילות מתונה או פעילות ספורטיבית המבוצעת בעצימות גבוהה מהרגיל. בשונה ממי ברז, המים המינרליים עוברים פיקוח וניטור מתמיד אחר איכות המינרלים הנמצאים בתוכם, כך תוכלו להיות בטוחים כי מדובר במים איכותיים, טעימים ובריאים החיוניים לבריאות הגופנית שלכם.

מהם אלקטרוליטים וכיצד הם משפיעים על איכות חיינו?

אלקטרוליטים הם שם כולל לסוגים שונים של מינרלים ומלחים הנמצאים באופן תמידי בכל אחת ממערכות הגוף המרכזיות ועל כן, החשיבות שלהם היא גדולה. המים המינרליים של מי עדן מכילים בתוכם את האלקטרוליטים להם כל אחד ואחת מאיתנו זקוקים, על מנת ליהנות מאורח חיים בריא ואיתן.

ישנם מספר סוגים עיקריים של אלקטרוליטים אותם אנו צורכים בין אם במזון ובין אם בשתייה, כאשר המרכזיים ביותר הם כמובן: נתרן, סידן, מגנזיום ואשלגן. כל אחד מהם מביא את יתרונותיו היחסיים ואת השפעתו על תפקוד המערכות השונות בגופינו.

אחד היתרונות היותר גדולים והמוכרים של האלקטרוליטים בגוף, הינו טיפול ומניעה של סוגי התייבשות שונים אשר מתרחשים לרוב כתוצאה מפעילות מאומצת המביאה לאיבוד נוזלים מהיר. באמצעות האלקטרוליטים, ניתן להחזיר לגוף את המינרלים אותם הוא איבד ולשמור על כמות הנוזלים המספקת עבורו.

הקשר בין אלקטרוליטים לפעילות ספורטיבית

בזמן פעילות ספורטיבית הגוף שלנו מאבד נוזלים ומינרלים רבים, זאת משום שמנגנון ההזעה המקרר את הגוף בזמן המאמץ מונע מהגוף להגיע לטמפרטורות גבוהות העלולות להזיק לו. האלקטרוליטים השונים הנמצאים במים המינרליים, חיוניים מאוד לפעילות הספורטיבית ואף משפיעים על טיב הביצועים הספורטיביים ומכאן החשיבות הרבה בהימצאותם בגוף בכל עת, לפני הפעילות, בזמן הפעילות ובסיומה. מחסור באלקטרוליטים בזמן פעילות ספורטיבית עשוי לגרום ל: ירידה ברמות האנרגיה, התכווצויות שרירים בתדירות גבוהה, קשיים בהתאוששות לאחר אימון ועוד.

מרכיבי הבריאות במים מינרליים של מי עדן

המים המינרליים של מי עדן, עתירים בכמות מאוזנת של מינרלים המותאמת לצרכי הגוף שלנו, על מנת שיוכל לתפקד בצורה מושלמת הן בשגרה והן בזמן פעילות ספורטיבית מאומצת. בשונה ממי ברז, המים שלנו, נשאבים מתוך מי תהום בעלי איכויות וכמויות גבוהות של מינרלים שונים, ביניהם אלקטרוליטים אשר נחוצים גם להתפתחות התקינה של ילדינו.

מי עדן דואגים לבריאות שלך בכל זמן ובכל מקום

כחלוצת המים המינרליים בישראל, אנו עומלים רבות על מנת לספק עבורכם את המים האיכותיים, העשירים והבריאים ביותר לכם ולבני ביתכם. השירות שלנו מאפשר זמינות גבוהה בכל מקום ודרך שתבחרו, בין אם בבקבוקי השתייה אותם ניתן לרכוש בכל פינה, במסלולי ברי המים המינרליים שלנו המותאמים לפי השימוש האישי שלכם בבית או במשרד. במי עדן, למים יש טעם ובריאות.


אודות הכותב - מערך הכותבים של מי עדן

כחלוצת חברות המים המינרליים בישראל, מי עדן גאה לזקוף לזכותה את פיתוח והובלת תרבות צריכת המים המינרליים בישראל, מתוך אמונה כי שתיית מים מינרליים טבעיים היא הבסיס לדרך חיים בריאה ונכונה. מאז שנת 1998 ועד היום מי עדן מספקת ללקוחותיה מים מינרליים טבעיים בכל זמן ובכל מקום, שירות מנצח ומוצרים משלימים נוספים. רוצים לדעת עלינו עוד? היכנסו וקראו

הכתבות האחרונות שלנו