מחפשים בר מים ללא חיבור לברז?

חדשות מי עדן

מאת: מערכת מי עדן | תאריך פרסום: 08/03/2023

שתיית מים בריאים ונקיים, ללא תוספים הינה צורך מרכזי וחיוני בכל בית, מכאן עולה השאלה איך כדאי ונכון לצרוך אותם? ישנן לא מעט אפשרויות- רכישת בקבוקי מים מינרליים, מתקן מים ביתי, מסנן מים ועוד. בכתבה הבאה נגע בכל אחת מהאפשרויות הללו ונבדוק מי מהן עדיפה לשימוש הן מבחינה בריאותית והן מבחינת נוחות וזמינות.

לא מעוניינים לשתות מים מהברז? אלו הן האפשרויות שעומדות לפניכם

מתקן מים

זהו מתקן חשמלי המיועד לצורך סינון מי השתיה, היכול להכיל גם פונקציות של חימום וקירור המים, תוך שמירה על הטמפרטורה הרצויה.

כיום ישנם אינספור דגמים של מתקני מים במגוון עיצובים, אך חשוב להבין שכאשר רוכשים מתקן מים יש צורך בתחזוקה קבועה- החלפת המסנן אחת לחצי שנה, הכרוכה בהוצאה של כמה מאות שקלים.

מלבד זאת מדובר במכשיר חשמלי לכל דבר, אשר צורך חשמל באופן קבוע ונכלל בהוצאות החודשיות של הבית, וכמו שאר המכשירים החשמליים עשוי להתקלקל, וכתוצאה מכך יהיה צורך לשלם על תיקון שעלותו יכולה להיות יקרה מאד.

אם בחרתם במתקן מים קבוע, המותקן לצד ברז המים במטבח, יש צורך לקדוח בשיש על מנת להרכיבו, שזו כמובן פעולה בלתי הפיכה שיש לקחת בחשבון.

מסננים

אופציה נוספת היא שימוש במסנן מים דירתי, מסנן זה מותקן על גבי הברז הראשי של דירתכם, ודרכו עוברים כל המים שעושים בהם שימוש, כלומר לא רק מי השתיה אלא גם המים למדיח, למקלחת, לכביסה וכדומה. ישנם לא מעט דגמים של מסננים ולכל אחד מהם פונקציות אחרות, כך שזה עשוי להיות מעט מבלבל.

מסנני אבנית, מסנני לכלוך, מסננים משולבים ועוד. מסננים אלו אומנם מנקים את מי השתייה שלנו מאבנית, חול וחלודה אך הם עושים שימוש באותם מי ברז רגילים, המכילים כמות נכבדת של כלור ואינם מכילים את כל המינרליים החיוניים לגופינו.

נוסף על כך שמירה על המסנן דורשת טיפול מתמיד, חשוב לדעת כיצד לתחזק את המסנן באופן נכון, ישנם כאלו הדורשים החלפה אחת לחצי שנה וישנם כאלו שדורשים ניקוי, ברוב המקרים תאלצו להיעזר באיש מקצוע, מה שכרוך בהוצאה נוספת.

בר מים עם כדים

אלטרנטיבה טובה אשר עונה על כל הקשיים שציינו קודם לכן היא שימוש בבר מים כדים. פתרון זה של בר מים ללא חיבור לברז, בשונה ממתקן המים או המסנן, המים שמתקבלים ממנו הם מי מעיינות בעלי הרכב קבוע, אשר עוברים בקרת איכות קפדנית, ללא התערבות אדם.

התוצאה- מים טעימים וזמינים, עשירים במינרליים, נקיים מלכלוך, כלור וחלודה. אין צורך בתחזוקה מיוחדת, רק החלפה של כדי המים אשר מגיעים ישירות לפתח הדלת. ומה מבחינת עלויות? משלמים אך ורק על המים שצורכים, אין כל התחייבות לגבי כמות כדים חודשית.

למה כדאי לשתות מי עדן?

   >  מים מינרליים טבעיים ובריאים
   
>  זמינות גבוהה, המעודדת תרבות שתיה חיובית אצל ילדים ומבוגרים
   
>  חיבור קל ונוח שלא מצריך קידוחים או התאמות מיוחדות
   
>  מים טעימים, ללא טעמי לוואי וללא תוספת כלור
   
>  מגוון מתקני מים בעיצובים ובגדלים שונים, המתאימים לחללים מסוגים שונים
   
>  מגוון שירותים משלימים נוספים - בקבוקי מים, מכונות קפה, קפסולות ופולים.

מי עדן דואגת לספק לכל לקוחותיה מים טריים, טעימים והכי חשוב בריאים, במגוון פתרונות שתייה נוחים ובמסלולים שונים שיתאימו בדיוק לצרכים שלכם.


אודות הכותב - מערך הכותבים של מי עדן

כחלוצת חברות המים המינרליים בישראל, מי עדן גאה לזקוף לזכותה את פיתוח והובלת תרבות צריכת המים המינרליים בישראל, מתוך אמונה כי שתיית מים מינרליים טבעיים היא הבסיס לדרך חיים בריאה ונכונה. מאז שנת 1998 ועד היום מי עדן מספקת ללקוחותיה מים מינרליים טבעיים בכל זמן ובכל מקום, שירות מנצח ומוצרים משלימים נוספים. רוצים לדעת עלינו עוד? היכנסו וקראו

הכתבות האחרונות שלנו