בריא לדעת

איזון הגוף בדרך מי עדן

איזון הגוף בדרך מי עדן | מי עדן

שתיה מרובה של מים מינרלים, אכילת מזונות טריים, הקפדה על פעילות גופנית ועל נשימה נכונה ושינה טובה הן הפעולות המומלצות לניקוי הגוף

כמה פעמים הבטחנו לעצמנו שממחר נתחיל לחיות בריא ונכון יותר, שממחר נתחיל לשמור על עצמנו וננסה להחזיר את הגוף שלנו לאיזון. בואו נודה על האמת: מחר, הוא אף פעם לא יום טוב להתחיל שינוי כלשהו, אבל הוא בהחלט יום טוב כדי לתת לנו תירוץ לדחות את השינוי בעוד יום.

היום המוצלח ביותר בשנה להתחלה של שינוי הוא- היום. עכשיו. זהו בדיוק הזמן הנכון לחזור לאיזון, לעבור לאורח חיים בריא יותר ולהחזיר לגוף את תחושת החיוניות והנמרצות. מי עדן פיתחה תוכנית ייחודית לאיזון הגוף- "איזון בדרך מי עדן" – שמבוססת על ניקוי רעלים מהגוף (DETOX).


6 שלבים, 7 ימים, בריאות 1

1. לשתות הרבה מים

כמות השתיה המומלצת היא 2 ליטר מי עדן ליום. קחו איתכם בקבוק מי עדן לכל מקום וכך המים יהיו זמינים יותר והשתיה תהיה קלה יותר.
2 ליטר מי עדן ביום וכבר תתחילו להרגיש טוב יותר.

הכנו עבורכם מספר טיפים שיזכירו לכם לשתות יותר מים

  • אחרי שנת הלילה הגוף מתייבש מעט, שתיית מי עדן על הבוקר מחזירה לגוף את הנוזלים שאבדו, ונותנת לכם את הכוח והאנרגיות להתחיל את היום.
  • קחו מספר הפסקות לשתיית מי עדן במהלך היום ותמצאו שהרבה יותר קל להשיג את המטרות שהצבתם לעצמכם.
  • שימו בקבוק מי עדן על שולחן העבודה שלכם. זה יעזור לכם לגרש את העייפות והכבדות שאתם חשים לאחר ארוחת הצהריים.
  • שתו הרבה מים לפני כל פעילות גופנית, במהלכה ולאחריה, במיוחד במזג אויר חם. אל תשכחו לקחת אתכם בקבוק מי עדן גדול, כאשר אתם הולכים להתעמל.
  • זכרו לשתות מי עדן לפני שאתם הולכים לישון, בכדי לשמור על מאזן נוזלים תקין גם במשך הלילה.

2. לאכול מזון בריא

צעד חשוב בדרך לאיזון הגוף הוא תזונה נבונה. בתקופת התוכנית הקפידו על צריכת מזונות טבעיים (עדיף אורגניים) והימנעו ממזונות מעובדים ומטוגנים.

כמה טיפים לצריכת מזון בריא:

  • אכלו הרבה ירקות ופירות (כמות מומלצת: 5 מנות ירק או פרי ליום)/
  • הקפידו על 3 ארוחות מסודרות ביום.
  • העדיפו מוצרי דגנים מלאים (לחם מחיטה מלאה, אורז מלא).
  • הימנעו מאלכוהול ומקפאין או ממשקאות המכילים קפאין (תה, קולה, קקאו).
  • הימנעו מממתקים וחטיפים (החליפו אותם בפירות יבשים, שקדים ואגוזים).
  • הימנעו ממזונות המכילים צבעי מאכל וממתיקים מלאכותיים.
  • הימנעו ממשקאות ממותקים ומוגזים.
  • הימנעו ממזונות מטוגנים ומזונות עתירי שומן.
  • הימנעו משימוש במלח ובסוכר לבן.


3. לעשות פעילות גופנית

תמיד כדאי להקדיש זמן לפעילות גופנית, שתגביר את חילוף החומרים, תשפר את מחזור הדם, תסייע בשריפת קלוריות ותסייע לבריאות הכללית:

כמה טיפים לביצוע פעילות גופנית

  • נוסעים לעבודה במכונית? החנו את האוטו רחוק מהרגיל וצעדו אל מקום העבודה ברגל.
  • נוהגים להשתמש בתחבורה הציבורית? רדו שתי תחנות אוטובוס לפני היעד הרגיל.
  • העדיפו את השימוש במדרגות על פני המעלית.
  • מומלץ להקדיש מדי יום חצי שעה להליכה או לביצוע פעילות גופנית אחרת מדי. אם הדבר אינו מתאפשר, 10 דקות של אימון בבוקר, בצהריים ובערב יעשו את עבודה.
  • בכל מקרה, מומלץ לקחת איתכם בקבוק מי עדן ולשתות לפני, בזמן ואחרי הפעילות.


4. לנשום נכון

נשימה לא נכונה יכולה לגרום לאי נוחות, עייפות, סחרחורת ומתח, ואילו נשימה נכונה מאזנת את רמת החמצן בדם וגורמת לתחושת רוגע. לכן, לא משנה היכן אתם, בכל פעם שיש לכם רגע פנאי, התאמנו על נשימה נכונה:

כמה טיפים לנשימה נכונה:

  • קחו לגימת מי עדן צוננים.
  • שבו בנוחות ודאגו לתמיכת הגב התחתון.
  • הניחו את הידיים בחיקכם ועצמו את עינכם.
  • נשמו לאט דרך האף וספרו לאט עד 4.
  • נשפו לאט דרך הפה והמשיכו לספור עד 8.
  • במקביל, דמיינו תמונות מרגיעות.
  • הרגישו את המשקל יורד מהכתפיים.
  • חזרו על פעולה זו מספר פעמים במשך מספר דקות ותרגישו נינוחים יותר.


5. לרענן את ההרגשה

אם אתם זקוקים לרענון מהיר, התיזו על פניכם מי עדן קרים, ישר מהמקרר. פעולה זו מגבירה את אספקת הדם לעור הפנים.

6. לישון נכון

אנחנו זקוקים לשינה איכותית לצורך הבריאות הגופנית והנפשית, כמו גם לתהליכי החשיבה, עיבוד הנתונים, החישוב, תפקוד החושים והאינטגרציה ביניהם.
מחסור בשעות שינה גורם בטווח הקצר לירידה בעירנות ובביצועים. בטווח הארוך יכול מחסור בשינה לגרום לפגיעה בזיכרון וביכולות הקוגנטיביות. מחסור כרוני עלול אף לגרום לבעיות בלחץ דם, להפרעות בלב, להשמנה , לבעיות נפשיות ועוד.
מרבית האנשים זקוקים ל- 6-8 שעות שינה בלילה. דאגו לשנת לילה טובה. תנו לגופכם את האפשרות לתקן את עצמו, על-ידי שינה מספקת. אל תשכחו להצטייד בבקבוק מי עדן ליד המיטה.

בהצלחה

מלא/י פרטיך ונציגנו יחזרו אליך עם מבצע מותאם במיוחד עבורך
מנהלת תחום בריאות במי עדן תשמח להשיב לשאלתך
מתקני מים מינרלים מתקני מים מינרלים