בריא לדעת

נשנושים בריאים ליום עבודה מעייף

נשנושים בריאים ליום עבודה מעייף | מי עדן | מי עדן

תזונה נכונה יכולה להבטיח יום עבודה מלא באנרגיות. הסוד הוא לבחור נשנוש בריא, לשלב אותו יחד עם שתיית מים וכך להימנע מהתייבשות

כולנו צריכים זריקת אנרגיה במהלך יום העבודה, אך אין סיבה שהיא תבוא על חשבון הבריאות. איך עושים את זה?
הכירו 5 נשנושים בריאים ובחרו את האופציה המועדפת:

1. ירקות עם מטבל גבינה או טחינה


האפשרות הבריאה היא גם הזולה והזמינה ביותר. כל מה שצריך לעשות על מנת לנשנש ירקות טריים ועשירים בסיבים הוא לחתוך אותם בבוקר, להכניס לשקית ולצרף מטבל עדין. המטבלים המומלצים ליום עבודה הם טחינה או גבינה. מי שרוצה להשקיע יכול להכין לבד את הטחינה, אך ניתן כמובן פשוט לקנות את אחד הממרחים המוצלחים שעומדים על המדף.

2. פירות יבשים


אגוזים טבעיים, לא קלויים ולא מלוחים, יחד עם פירות יבשים יעניקו לכם מנה מרוכזת של חומצות שומן חיוניות. בפירות יבשים יש גם סידן ונוגדי חימצון והיתרון שלהם במהלך יום עבודה בא לידי ביטוי בהפחתת החשק למתוק. גם חטיפי בריאות עם מיני אגוזים ופירות יבשים ללא תוספת חומר משמר וצבעי מאכל יכולים לעזור. אלו מומלצים בעיקר לעובדים שנמצאים מחוץ למשרד ורוצים נשנוש בריא וזמין.

3. קרקרים עם דבש


קרקרים עשירים בדגנים וסיבים ולכן מעניקים תחושת שובע. הדבש למריחה אחראי על הזרקת אנרגיה ואת הקרקרים אפשר לבחור מתוך סוגים שונים כמו חיטה מלאה, חמישה דגנים, זרעי פשתן ועוד. בנוסף, חשוב לשלב את הנשנוש עם שתיית כמויות גדולות של מים: לפעמים הגוף מרגיש צמא אך אנו מפרשים את אותותיו בטעות בתור רעב. אלו מקרים בהם שתיית מים תפתור את הבעיה ותשמור על איזון הנוזלים הרצוי לתפקוד תקין.

4. גרנולה


גרנולה יכולה בקלות להתחרות על תואר מלכת הנשנושים הבריאים. אפשר לאכול גרנולה עם יוגורט עזים, חלב או ללא כל תוספת. גרנולה משלבת באופן ייחודי בין שורה ארוכה של דגנים בעלי ערך גבוה של סיבים תזונתיים. היא מגיעה במגוון טעמים וסוגים ומומלצת גם לפני ואחרי פעילות ספורטיבית.

5. פופקורן


לא רבים יודעים זאת, אבל את הפופקורן אפשר בהחלט לשלב בתפריט אם מכינים אותו באופן בריא. הפופקורן עשוי מגרגירי תירס, כלומר מדגן מלא, והוא בעל אחוז גבוה של פוליפנולים (נוגדי חימצון) וסיבים תזונתיים. פופוקורן יכול לעזור להעביר את יום העבודה בשלום והוא נחשב נשנוש אופטימאלי לשעות הקשות. גם את הפופקורן כדאי לאכול לצד שתיית כוס מים וכך למנוע תחושת יובש. מומלץ להכין בבית עם מעט שמן זית ולהביא לנשנוש בעבודה.

לסיכום, נשנושים בריאים ליום עבודה ארוך נמצאים בהישג יד. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור אופציה בריאה ולשתות לצידה הרבה מים כדי להעניק לגוף זריקת אנרגיה חיונית.
מלא/י פרטיך ונציגנו יחזרו אליך עם מבצע מותאם במיוחד עבורך
מנהלת תחום בריאות במי עדן תשמח להשיב לשאלתך
מתקני מים מינרלים מתקני מים מינרלים