בריא לדעת

טיפ מי עדן לאשה

מי עדן לנשים

כמה חשוב לך לשמור על גופך? | מי עדן

מחקרית הוכח כי שתיית 2 כוסות מי עדן קרים על הבוקר, מעלה את חילוף החומרים בגוף בכ-30% וכך מסייעת בירידה במשקל. כשאת שותה מספיק מים את שורפת 30% יותר קלוריות במנוחה! שתייה מספקת מפחיתה אכילה לא מבוקרת!

טיפ מי עדן לשמירה על הגזרה:

• מחקרית הוכח כי שתיית 2 כוסות מי עדן קרים על הבוקר, מעלה את חילוף החומרים בגוף בכ-30% וכך מסייעת בירידה במשקל. כשאת שותה מספיק מים את שורפת 30% יותר קלוריות במנוחה!
• שתייה מספקת מפחיתה אכילה לא מבוקרת! מרכזי הצמא והרעב במוח קרובים, ולכן, לעיתים נוצרת תחושת בלבול, הגורמת לנו לאכול במקום לשתות. לפעמים את אוכלת כשאת בעצם צמאה, מכיון שמרכזי הצמא והרעב במוח קרובים, לעיתים נוצרת תחושת בלבול, הגורמת לנו לאכול במקום לשתות.
• חסכי בקלוריות מיותרות. בכוס מיץ יש בממוצע כ-90 קלוריות. מי עדן הם חסרי ערך קלורי. תעשי את החשבון כמה קלוריות את יכולה לחסוך ביום.

טיפ מי עדן לבריאות :
• למים תפקיד חשוב בכל מערכות הגוף. כשם שאנו מקפידים על תזונה נכונה, כך חשוב לשמור על כמות ואיכות המים שאנו שותים.
• שתיית מים מסייעת בפעולות איזון הגוף, חילוף חומרים, תקינות מערכת העיכול ושמירה על טמפרטורות הגוף. כשם שאנו מקפידים על תזונה נכונה, כך חשוב לשמור על כמות ואיכות המים שאנו שותים.

• שתי לפחות 5 כוסות מים ביום. פעולה זו מפחיתה סיכון למחלות לב ואילו שתיית נוזלים אחרים [כגון משקאות ממותקים] מגבירה סיכון למחלות לב.


טיפ מי עדן לפעילות ספורטיבית:
• שמרי על משמעת מים באימון. בזמן פעילות גופנית נמרצת כמות הנוזלים האובדת יכולה להגיע לעתים אף לשני ליטרים לשעה.
• אל תתאמני על יבש. התייבשות גורמת לירידה בביצועים, בכוח ובסיבולת, פוגמת במהירות התגובה ובקואורדינציה שלך וגורמת לכיווץ שרירים.

• שתיית מים מסייעת בבצועים ספורטיביים. המים מסייעים בשימון מפרקים, ומפחיתים התכווצויות ועייפות בשרירים.

• התמידי! פעילות ספורטיבית קבועה, מגדילה את מסת השריר, מקטינה את מסת השומן בגוף ומעלה את אחוז המים בגוף.



טליה לביא
דיאטנית קלינית M.Sc יועצת למי עדן

מלא/י פרטיך ונציגנו יחזרו אליך עם מבצע מותאם במיוחד עבורך
מנהלת תחום בריאות במי עדן תשמח להשיב לשאלתך
מתקני מים מינרלים מתקני מים מינרלים